Strumień świadomości #1

Skup się.

Myśl o wszystkim, byle nie o pisaniu.

Myśl, myśl, myśl. Pierwszy post, pierwszy blog, właściwie nie pierwszy. Mój pierwszy post na tym blogu był postem powitalnym, straaaasznie słaby szajs,następny… o piciu pokrzywy. Ej! To akurat jest ciekawy temat (polecam serdecznie), chociaż między Bogiem, a prawdą wolę pić skrzyp. Między Bogiem, a prawdą? Czy ktoś używa tego zwrotu w codziennym życiu? Przerost formy nad treścią.Nie zatrzymuj się, pisz. Wpadam w pewnego rodzaju trans, całkiem miłe uczucie. Po prostu piszę, nie zastanawiam się o czym. Czuję się jakbym, coś jakby, brak mi słów. Przerwa.

Znowu się skupiam. Kiedy to robię tracę płynność. Płynność, płynność, płynność, palce, ręce, myślę o tym co widzę – nie patrzę na tekst, zlepek słów,który pewnie wydaje się zapiskami myśli schizofrenika. Przerwa.

art.jpg

„B”, wzrok ciągle ucieka mi na ten klawisz, na tą literę, czy to jakiś znak? Nie. to po prostu środek klawiatury. Od kiedy udaje Ci się być taką racjonalistką Adrianno? Czy dałam żółwiowi jeść? Tak, rano. Czy powinien dostać znowu? Chyba tak… Nie chce mi się wstać. W końcu to żółw mojej siostry, zaraz wróci, więc sama go nakarmi. Ręce, dłonie, palce, paznokcie. Cisza. Kocham ciszę, gdyby nie ten buczący laptop, byłoby idealnie. Co czuję ? Jak się czuję? Czy coś w ogóle czuję? Nie. Nie zastanawiam się nad tym, po prostu piszę. Myśli, a raczej strzępki słów chodzące mi po głowie, co to za głos który w niej słyszymy? Sumienie? Mózg? 16:57, ciemno, jasno, śnieg. Lubię, kiedy leży śnieg. Wszystko wydaje się takie ciepłe, cały brud i szarość przykrywa warstwa dobra, bieli, czystości. Przerwa.

Skup się. Właściwie nie, nie skupiaj, zatrzymujesz myśli. Czytałam gdzieś, że strumień świadomości jest iście oczyszczającą formą terapii dla mózgu, katharsis? Nie, to chyba nie to. Właściwie co to było katharsis? Oczyszczenie przez co? Przez wzbudzenie negatywnych emocji? Nie, nie ważne. Przerwa.

Adu.

Skomentuj

